Friday, January 23, 2009

DANA KERJASAMA MALAYSIA

Aku menerima sehelai tawaran dari kawan melalui pos.Tertariknya aku untuk mengkaji, apakah benar kita mampu menerima pendapatan dengan sistem ini. Hanya bermodalkan RM30, kita mampu meraih pendapatan 4 ke 5 angka malah 6 angka dalam tempoh 90 hari (3 bulan). 3 bulan tak lah lama... Apa salahnya mencuba andai ianya mampu terjadi. Dalam dunia yang sedang dihimpit dengan kemelesetan ekonomi ini, segalanya tidak mustahil. Kos sara hidup yang meningkat saban hari sehinggakan budget bulanan pun dah makin lari, ada yang diberhentikan kerja, kilang-kilang mengecilkan atau menutup terus operasi, aku rasa program ini harus dicuba. Bagi yang nak join, aku akan kongsi dengan anda. sila tinggalkan nama serta alamat. Aku akan poskan maklumat tersebut. Bersama-samalah kita bebaskan diri kita dari belenggu kewangan.

2 comments:

TUGU BANGSA TEMBOK NEGARA said...

sila hantar kepada saya ke email berikut : siaran2008@gmail.com

dino_nesta said...

email kpd saya juga

dino.nesta@gmail.com

Terima kasih