Tuesday, January 20, 2009

TAKZIAH BUAT SRI DIAH

Terbaca ruangan interaktif@sinar di akhbar Sinar Harian aku simpati atas kemabalinya kerahmatullah Allahyarhamah Hajah Hatijah binti Ibrahim, ibu kepada Puan Radhiah binti Saharuddin atau lebih dikenali dengan nama Sri Diah. Mungkin juga aku kurang mengenali beliau tetapi 16/1/09 lalu aku baru sahaja membaca karyanya yang bertajuk "Selamat Malam Tan Sri". Kepada Sri Diah yang kini bertugas sebagai Editior Kumpulan Sinar Harian, aku merakamkan jutaan dukacita keatas kembalinya ibu Puan dan berdoa semuga Allahyarhamah ditempatkan disamping orang-orang yang beriman. Insya-Allah. Al-Fatihah.

1 comment:

Sri Diah said...

Salam untuk Saudara semoga sentiasa dalam rahmat Allah swt. Terima kasih kerana turut bersimpati atas pemergian bonda yang saya kasihi.

Bagi kita yang hidup ini perjuangan mesti diteruskan sehingga tiba detik Allah swt memanggil kita pula bertemu denganNYA. Salam daripada saya sekeluarga.