Saturday, October 4, 2008

5 SYAWAL

Alhamdulillah... hari ini adalah hari ke lima kita menyambut hari kemenangan. Ada dua tiga kunjungan Rumah Terbuka hari ni. Semalam satu hari aku di majlis YB Sulaiman. Malam baru dapat rest sikit bila tidak ke mana-mana. Sempatlah aku mencapai akhbar yang ku beli tapi masih belum ku baca. Lepas satu, satu akhbar harian ku belek. Menjengah ke akhbar Sinar Harian, aku rasa bangga. Catatan ku dalam blog ku tersiar. Bangga juga kerana sekurang-kurangnya aku diiktiraf sebagai pemilik blog. He He He... (Sebelum ni hanya rencana aku je yang selalu keluar kat Sinar Harian. Itu pun bila aku mengulas isu-isu yang ku rasakan perlu).

Terima kasih kepada pihak akhbar Sinar Harian yang menyiarkannya... Hari ini, ada story pasal majlis rumah terbuka hari raya YB semalam. Bagus la... sekurang-kurangnya boleh highlight sikit aktiviti macam ni. Terima kasih kembali.

No comments: