Saturday, October 4, 2008

TAHNIAH YB

Hari ini aku puas dapat bertemu teman-teman seperjuangan. Kebetulan 'Rumah Terbuka' YB Tuan Haji Sulaiman bin Haji Abdul Razak, ADUN Kawasan Permatang adalah Rumah Terbuka VIP yang pertama aku kunjungi untuk Lebaran tahun ini. Ramai sungguh hadirin yang dapat meluangkan masa hadir pada majlis tersebut. Seronoknya bila berbilang bangsa duduk semeja menjamu selera. Alhamdulillah semangat ukhwah sesama insan diterjemahkan dengan cukup baik. Teman-teman seperjuangan ku jauh dan dekat juga datang berkunjung. Dapatlah aku menumpang bersalaman walaupun majlis tersebut bukan majlis aku. Dianggarkan 5000 hadirin hadir dan aku ingin menyampaikan penghargaan kepada YB kerana berjaya mengadakan majlis yang begini meriah (ku rasa ini adalah majlis terbesar) selepas YB memenangi pilihanraya umum lalu. Tahniah YB.

1 comment:

Unknown said...

tahniah.... tahniah... sebab aku pun ada amik gambar.... memang ramai...